Projectdag!

16 oktober 2014 - Szentendre, Hongarije

De projectdag! Dit betekende 6 uur uit bed, lange voorbereidingen en een hoop uitgelaten tieners.
We gaven de tieners uitleg over het begrip healthy lifestyle. "Hoe leef ik zo gezond mogelijk?" was de hoofdvraag.
We hebben gezonde maaltijden klaargemaakt, gesport en gerelaxed.
Nadat we het hele project afgerond hadden kregen we 5 uur vrije tijd.
Deze uren werden voornamelijk opgevuld met souvenirs, ijskoffie, ijsjes en veel gelach. Toen we eindelijk uitgelachen waren gingen we richten de bowlingbaan om een potje te bowlen. ( dit ging de één wat makkelijker af dan de ander )
Als avondeten hadden we een heerlijke schnitzel met patat en als dessert een heerlijke chocoladetaart! ( en dan anderen een beetje vertellen wat "healthy" is (-; )
Aan de tafel was de sfeer om te genieten, maar toch zat in ieder z'n achterhoofd dat dit onze laatste avond samen zou zijn. Toch mocht het de sfeer niet drukken want als afsluiter "zongen" ( of schreeuwden we, het is maar net hoe je het wil noemen) nog wat liedjes met elkaar.
Kortom een dag vol gezelligheid!
Ik wil alle dertien toppers ontzettend bedanken voor de geweldige reis! (inclusief meneer de Groot en van Haaften )
En zoals meneer van Haaften al zo'n 5 keer heeft gezegd: " Don't forget your suitcases tomorrow!"

1. Anja Bakker moeder van Eelco:
    16 oktober 2014
    Allemaal nog een fijne dag morgen, sterkte bij het afscheidnemen en een goede terugreis! Kom veilig thuis!!
  2. Daphne van Haaften:
    16 oktober 2014
    Goede reis terug!!!
  3. Annette van Rossen:
    17 oktober 2014
    Fantastisch ! Wat hebben jullie mooie dagen gehad in Hongarije.
    Bedankt voor het mee genieten via jullie reisverhalen. Een goede terugreis gewenst !