Vrije dag met gastgezin

11 oktober 2014 - Szentendre, Hongarije

Vandaag hadden we onze vrije dag met ons gastgezin. Smiddags zijn we met een groot gedeelte van de groep naar een rodelbaan geweest, Daniel had een v.i.p-kaart geregeld waarmee we gratis en met voorrang Zovaak als we wilde mochten rodelen. en sommige naar een aquapark.
Hieronder wat iedereen sochtends en begin van de middag heeft gedaan:
- Deborah: naar een kasteel geweest en ook nog een uitzichtpunt bezocht. Daarna wezen rodelen met de groep
- Riva: heeft ook als eerst een kasteel bezocht en is meegeweest met rodelen. Toen heeft ze teveel gegeten bij een restaurant waar Ze gratis wifi had. Daar heeft ze nog op een wc zonder slot gezeten waar ineens een meisje binnen kwam lopen.
- dana: naar de grootste kathedraal van hongarije geweest. Toen is ze pannekoeken wezen eten in een restaurant in een mooi park aan een meer. Toen is ze ook wezen rodelen. Daarna is ze wezen boogschieten en bij het gastgezin na het avondeten film gekeken.
- noralie: heeft een 2 uur lange fietstocht gemaakt en is daarna ook wezen rodelen wat ze erg leuk vond.
- eelco: naar grootse kathedraal van hongarije geweest en daarna een grote markt bezocht in Slowakije. Is ook wezen rodelen. 'S avonds nog even de stad in geweest.
- Floortje: heeft lekker uitgeslapen en heeft daarna lekker pannekoeken gegeten is toen ook wezen rodelen. Daarna is ze nog naar de opa en oma van haar Hongaar geweest.             V.   Vv

-judith: heeft uitgeslapen en is daarna naar een aquapark geweest. Toen bij "Bibione Caffé" pizza gegeten
- niels: uitgeslapen en oen naar een grote supermarkt geweest. Ging toen naar het zwembad maar de rest van de groep kwam pas later dus zijn ze terug gegaan en later weer. Naar het zwembad gekomen. Daarna pizza wezen eten

- Leannah: uitgeslapen en naar het paard van haar Hongaar geweest waar ze op gereden heeft.  Toen is ze naar aquAworld geweest en daarna pizza gegeten.

- julianne: uitgeslapen opgeruimt film geleken, heerlijk geluncht. Toen maar aquAworld geweest en pizza wezen eten in borbionne.

- Sophie : uitgeslapen en toen film geken en kaartspel gedaan. Ook nog wezen rondlopen in szentendre. Toen naar aquAworld geweest en daar waren wel 17 glijbanen.  Toen pizza gegeten